Modalitats de recolzament tutorial als graus

Per aquest curs hi ha previst tres tipus de tutoria:presencial; inter-campus i intra-campus. A més hi haurà algunes assignatures de 4t o optatives que les tutoritzarà directament l’equip docent de Madrid.
En el nostre centre volem que els alumnes tinguin coneixement, el més aviat posible, de quin tipus de tutoria tindran a les assignatures de les que es matriculen. Per aquest motiu teniu al vostre abast, prement a cadascun dels graus,la relació d’assignatures i el tipus d’assistència que rebreu.
En aquest moments (finals d’agost) ens falta el nom del tutors intercampus i intracampus. Aquesta informació l’anirem actualitzant durant el mes de setembre.

Tutories inter-campus
El curs 2010-2011, es va endegar l'experiència de les tutories inter-campus. Un tutor o varis es fan càrrec de tots els alumnes de la UNED, independentment del centre en que estiguin matriculats. Corregeixen els PED's i publiquen les gravacions de les seves tutories.
Les assignatures intercampus són aquelles en les que que hi hagi menys de 400 alumnes matriculats.

Tutories intra-campus
Les tutories intra-campus, les duen a terme tutors del campus del Nordest (La Seu, Barcelona, Balears, Tortosa, Girona i Cervera) i també corregeixen els PED's i faciliten l'assistència tutorial als alumnes que tenen assignats, accedint en línia (Internet) a la tutoria presencial corresponent.

La finalitat, evidentment, és la de donar un major suport a tots els alumnes de la UNED i alhora complir amb el dret que tenen els alumnes de rebre assistència tutorial, independentment del centre en que estiguin matriculats.

Si escolliu un grau, veureu per cadascuna de les assignatures el tipus de tutoria que realitzareu al centre de Cervera.